30 Aralık 2014 Salı

Hediyeciklerim




                Hediyeciklerimle geldim bugün siz tatlı okuyucularımın Karşısına :) Efendim hani böyle her anınızda yanınızda olmasını istediğiniz yokluğunda hemen karaları bağladığınız en büyük en dolu dolu kahkahaları birlikte paylaştığınız bir başkasının yerini asla dolduramadığı kankişleriniz vardır muhakkak (kankasını hatırlayıp aklından geçiren okuyucularıma selamlar olsun :D).Heh efendim işte benim biricik arkadaşımın doğum günü hediyeleri çok JKS li :D

   

Efendim JKS hayranlığımı bilmeyen yoktur herhalde (şu anda öğrendiysen çaktırma devam et okumaya :D) işte benim canım arkadaşım doğum günümde bir baktım biricik idolümün resimlerinin olduğu yastıkla çıkagelmiş ben nasıl mutluyum anlatamam tabi her gün sarılmazsam bu yastığa içimde bir boşluk oluyor valla :) 




Buda diğer bir doğum günü hediyem. Görmüş oldugunuz  sevimli kalpli kutunun içinden daha daha daha sevimli olan JKS yi görünce allah allah bir bakmışım ki göklerdeyim :) Fotoğrafların arkasında da küçük küçük mesajlar var onlarda bende kalsın :)

Herkesin böyle düşünceli arkadaşları olmasi dileğiyle Hoşçakalın :)






0 yorum:

Yorum Gönder