14 Ocak 2015 Çarşamba

More Than Blue

                                          



       Merhaba yine her zaman ki gibi come back yaptım diyerekten başlıyorum..Bende anlamıyorum sürekli olarak geri dönüşümüm uzun soluklu olacak derken fıs yine sönüveriyorum.Nedeni siz deyin okul yoğunluğu ben diyim benim tembelliğim..Finallerim biteli 2 hafta oldu bu süre zarfında blogumla ilgilenmem gerekirken tembelliğim boy gösterdi ve ben yine paylaşımlardan uzak kaldım.Ama yok yaa tamam biraz akıllandım gibi artık ciddi anlamda başlayacağım film dizi paylaşımına anlaştık :)) Yıllardır film izliyorum hani artık izlenecek film de kalmadı benim için o kadar çok izlemişim ki.İzlediklerimi bir önceki postlarımda paylaştığım deftere yazmıştım artık sıra geldi hepsini tek tek gün yüzüne çıkarmaya ama öncelikle bir konuda anlaşalım 2 3 yıl önce izlediğim filmi tanıtırken konusu felan tabi olduğu gibi aklımda olamaz malesef o yüzden pek de derinlemesine giremeyeceğim.Şimdi sizlere yıllar yılı önce izlediğim More Than Blue (Hüzünden Öte) filmini tanıtayım evet doğrusu salya sümük ağladım inkar etmiyorum hee film boyunca mı diyecek olursanız hayır sonlara doğru ters köşe kuralı var bilirsiniz kore filmlerinin heh işte bitişe doğru o anlarda bir ağlamışım ağlamışım hala aklımda yani tamam kısa keseyim hemen konuya geçeyim izleyin de derim şimdi muhakkak. Fİlmin konusu şöyle 

     K ailesi tarafından terk edilmiş bir çocuktur ve ailesini trafik kazasında kaybeden Cream adlı kızımızla lise zamanlarında tanışırlar aynı kaderi paylaşıyorlar kısacası.Cream ile K daha sonra aynı evde yaşamaya başlarlar.Aralarında kuvvetli bir sevgi bağı vardır.Fakat K Cream den hoşlanmaktadır.Bir gün K hasta olduğunu öğrenir pek fazla bir ömrü kalmamıştır.Cream in o yokken tek başına yaşamasını istemez mutlu bir aile kurmasını ister.Zaten Cream de kendisine uygun bir eş bulmuştur.Olaylar böyle devam eder.Duygusallık oranı yüksek olan izlenilmesi gereken dram filmidir.Hele ki dram filmlerine bayılanlar kaçırmamalıdır İyi seyirler :))

0 yorum:

Yorum Gönder