3 Haziran 2014 Salı

A Crazy Little Thing Called Love

      Merhabalar bugün sizlere çok önceden izlediğim ve etkisinden çıkamadığım sınıfta arkadaşlarıma dahi izlettiğim Tayland filmini tanıtmak istiyorum.Bu arada sınıfta film izletmelerim meşhurdur:D Filmin adı A Crazy Little Thing Called Love (Aşk denen küçük şey :)).Başrollerini Mario Maurer ve Baifern Pimchanok un paylaştığı yenilesi tazda çok hoş bir filmdir kendileri.Kızlar bu arada önceden söyleyeyim başroldeki erkek çocuk çok taş gayet taşş valla taşş :D Neyse gelelim konumuza P'Nam okulun en çirkin kızlarındandır ama gönlünü okulun en yakışıklı popüler çocuğu olan Pshone a kaptırmıştır.Çocuğa olan aşkından günden güne güzelleşir hadi canım evrimin böylesi denilecek bir hale bürünür.Ama bir türlü aşkını itiraf edemez hatta sevdiceğine daha da yakın olabilmek için onun en yakın arkadaşıyla çıkmaya başlar.Olaylar bundan sonra gelişir.Kah güleceğiniz kah ağlayacağınız tarzda yenilesi bir filmdir kendileri şimdi de geldik karakter tanıtımınaa

***GIFLER ALINTIDIR






Hahah çok güzel olmuş bu :D

P'Nam


Çirkin aşıktır kendileri.Hoşlandığı çocuk için evrime kafa atar :D

p'Shone


Dediğim kadar varmış dimi :D haylaz,fotoğraf çekmeye meraklı öğrenci tipindedir.


P'Nam ve arkadaşları beni en çok onlar güldürmüştü :D 


Çatlak şıpsevdi öğretmen :)) filme ayrı bir hava katmıştı bu kadın :D

Azıcıkta filmden kesitler sunayım :D


Bak bak şu güzelliğe bakk :D çok gülmüştüm bu sahnede :D


Makyaj dediğin böyle olur :D


Şimdi bu değişimi göstermeseydim valla çatlardım dünya güzeli oluverdi bir anda :D



Tatlılık bu olsa gerek :)


Ankara nın bağlarıı hobaa :D



Bu sahnede neyin nesi demeyin izleyin bence :D




Aman yesinler :D 


Evettt bir filmin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz bence bir yorum attıktan sonra çıkın ve hemen izleyin pişman olmazsınız Hoşcakalıın beni ve blogumu unutmayııınnn :)

0 yorum:

Yorum Gönder