14 Haziran 2014 Cumartesi

Mezun Olduuuummmm

       
      Çok mutluyum çokkk liseden mezun olmanın sevincini yaşıyorum bugünlerde :D Liseye başladığım ilk gün tamam bitmez,çekilmez artık bu 4 yıl dediğimi hatırlıyorum ''yiiiiiiterrrrrr bıktııııımmmm  isyyaaaaannnn staaajjjjjj ühühühühü beni geri orta okula yollaaayıııınnn'' demelerim hala kulağımda :D Ömür su misali işte geldi geçti lise de... Eğlenceli,hüzünlü,stresli,staja bol sövmeli anılarıyla ha bide bana kazandırdığı en önemli dostluklarıyla hatırlayacağım lise yıllarımı :)) Bundan sonraki rotam Allah kısmet ederse Üniversiteeeeee :D İnşallah üniversiteyi de kazanır bi 4 yılın ardından mezuniyetimi tekrardan sizlerle paylaşırım AMİNNNN :))



Mezun olduktan sonraki haliim :D JKS = Ben demektir :D


           OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER HAYATINIZ BOYUNCA MEZUNİYETLERİNİZİ GÖRECEĞİNİZ GÜNLER DİLERİMMMM :D

0 yorum:

Yorum Gönder