4 Haziran 2014 Çarşamba

Etkinliklerle Mücadelem

    Merhabaalar :)) Malum okulun son günleri ayrı bir heyecan sardı bu aralar beni :D 12.sınıfım ve mezuniyete doğru adımlarımı atıyorum çok mutluyum çooook :D Dile kolay 12 yıl devirdim 12 YIL.... Ne cefalar ne zorluklar çektim saçlarım ağardı resmen (Yazar burada kendini acındırıyor :D) .Mezun olmak için son rütuşları,son ödevleri yapıyorum bu aralar.Ne ödevi canım diyenleri duyar gibiyim Çocuk Gelişimi bölümünde okuduğumdan bitmiyor ıvırımız zıvırımız bugünde sanat etkinliği adını verdiğimiz ana sınıfı etkinliklerini bitirmeye çalıştım ve bu anları sizlerle paylaşmak istedimmm




Çalışmaya başlamadan önceki düzen tertip 


Sonrasıııı



Stickerları daima sevmişimdir çok tatlılar


Vee uzun bir çalışmanın ardından şaheserlerimm :))


Tabaktan Pandacığım :)) 

Bugünlük bu kadar görüşmek üzere Hoşcakalıın :)



0 yorum:

Yorum Gönder