1 Haziran 2014 Pazar

Merhabaaa

       Merhabaa ayy heyecan bastı şimdi bu benim blogdaki ilk yazım mazur görün hatalarım olursa affolaaa :)) Twitterda da Bir Garip Oh Ha Ni olarak bulunmaktayım.Bundan 4 yıl önce bir arkadaşım ''ya canım bi dizi var dillere destan bak sende bi'' demesiyle açtım diziyi izlemeye başladım ilk başlarda ''anam ne olcak bi bölüm bakar kapatırım'' dedim neyse 2 bölüm 3 bölüm ya şu 4.bölüme de bi bakıyım diyerekten katıldım Kore dizileri kervanına :)) Kore dizilerin filmlerinin bağımlısı oluverdim paylaşmak güzeldir diyerekten o arkadaş senin bu arkadaş benim başladım sınıfta film izletmelere dizi tavsiyelerinde bulunmalara bununla da artık yetinmeyip bir blog açma vakti geldi de çattı Oh Ha Ni diyerekten blogumu siz değerli okuyucularıma sunmaya karar verdim :)) Sadece Kore yapıtları değil tabi Hint filmlerini de unutmayalım :) Yazımı okuduysanız eğer beni çok mutlu etmişsinizdir blogumu unutmayın takipte kalııınn yeni yazımda görüşmek dileğiyle Hoşcakalııııınn  :)) 





0 yorum:

Yorum Gönder