8 Haziran 2014 Pazar

3 İdiots

     Ayrı bir yeri vardır bende Hint Filmlerinin.Ne kadar uzun olsalar da filmkolik yüreği işte izlememezlik yapamıyor insan diyerekten izlemeye çalışıyorum güzel ülkenin güzel filmlerini.Özellikle Aamir Khan yapımı filmlerin tadı daha bi bambaşka oluyor.Adamın dünya görüşünü hayata bakış açısını filmlerinde görebiliyoruz.Öğretmenim her zaman derdi en zeki insanlar daima Hindistan'tan çıkmıştır diye Aamir Khan'da bunun en büyük örneği...
    
      3 İdiots izlediğim ilk Aamir Khan filmi.İzlerken güldüren güldürürken de hayattan dersler veren ender filmlerden biri benim için.Replikleri,şarkıları,oyuncularıyla ciddi anlamda bir şaheser.Hele o şarkıları yok mu hepsini telefonuma yükledim hala da dinlerim.Ailecek,yurtta,sınıfta herkesle izledim,izlettirdim.Her bir izleyişimde yeniden keyif aldım.Öve öve bitiremem yani bu filmi en iyisi size kısaca anlatayım :)
     
     Film 3 mühendislik okulu öğrencisinin etrafında dönüyor. Ranço(Aamir Khan) Farhan,Raju üniveristede tanışıp kısa zamanda yakın arkadaş olurlar.Bu üniversitenin rektörü Virüs takma adıyla bilinir ve katı disiplini benimsemiş öğrencilere çektiren karakterde bir tiptir. Virüs ün kızı Pia ile Ranço karşılaşır ve Ranço Pia 'ya aşık olur. Ranço zeki,bilinen eğitim anlayışına kafa tutan karakterdedir.Kısa zamanda okul 1.si olur her çalışkanı çekemeyen bir çocuk vardır mutlaka Chatur da bunlardan biridir.Farjan ile Raju ise yakın arkadaşlarının aksine okul sonuncularıdır.Efendim olaylar olaylar olaylar...Bu 3 arkadaş üniversiteden mezun olurlar.Lakin Ranço'dan artık haber alınamaz ve Pia,Farhan,Raju Ranço'yu bulmaya yola çıkarlar.Ve arkadaşları hakkında hiç bilmedikleri şeyler öğrenirler.
                                                                 



Ranço


Farhan


Raju



Pia


Virüs


Chatur











Keyifle izlemeniz dileğiyle Hoşcakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder