3 Haziran 2014 Salı

A Gentleman's Dignity

      Merhabalar :)) Şimdi sizlere çok severek izlediğim A Gentleman's Dignity dizisini tanıtmak istiyorum.Hani böyle ''gençlik dizisi olsun ajussilerin oynadığı diziler sıkar insanı'' gibi bir kanı var yaa heh işte o kanıyı alt üst eden bir diziydi şahsen benim için öyle oldu .İlk başlarda kararsızdım izlesem mi izlemesem mi diye bir tereddüt evresi yaşadım sonra başlayayım dedim iyi ki de başlamışım ahh o ajussiler var ya belki hiç bir gençlik dizisinde bu kadar gülmemiş bu kadar eğlenmemişimdir abartmıyorum cidden öyle :)) Ayy yine izleyesim geldi kiii :D Gelelim dizimizin konusuna 4 tane 40 yaşlarında olan ajussinin hayatlarını anlatan bir dizi.Aşk hayatlarını,arkadaşlık ilişkilerini anlatıyor anlatırken de bizi bi güldürüyor bi ağlatıyor diyemeyeceğim sadece güldürüyor sadece eğlendiriyor :D Geldik karakter tanıtımına 



Eveettt işte Gentleman lerimiz :D







Nereye mi bakıyorlar :D


Kim Do Jin


Yakışıklı mimardır kendileri.Tesadüfen yolları Seo Yi Soo ile kesişir ve ona platonik aşık olur.

                                                Lee Jung Rok



Çapkın işletmecidir.Kendinden yaşça büyük bir bayanla evlidir.Karısına çok çektirmişti bu sevimli ajussi :D Benim en çok sevdiğim karakterdi :D

Im Tae San


Mimardır.Kim Do Jin ile aynı şirkette çalışmaktadır.Se Ra 'yı sevmektedir.

Choi Yoon


Diğer 3 ajussiye oranla içlerinde en uysal ve en akıllısıdır.Avukattır.

                                                           Seo Yi Soo



Öğretmendir Se Ra ile aynı evde yaşamaktadır.Platonik olarak Tae San 'a aşıktır.

Se Ra


Ev arkadaşına oranla daha serbest daha rahat bir bayandır.Golfçüdür.

Me Ah Ri


Küçüklüğünden beri abisinin arkadaşı Yoon ' a aşıktır.Sevimli,azıcık da huysuzdur kendileri.

Park Min Sook


Jung Rok ajussinin kendisinden yaşça büyük olan eşi.Kore'nin en zenginlerindendir.


Colin


Annesi 4 ajussinin gençlük yıllarındaki ilk aşkıdır.Babasını bulmaya Kore'ye gelir.

Seo Yi Soo 'nun Öğrencisi


Öğretmenine platonik aşık olan yakışıklımız :D


 Konuk oyuncu olarak Jung Yong Hwa



Diğer bir konuk oyuncu Girls Generation grubundan Tiffany


Eveet bir dizinin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.Keyifle izlemeniz dileğiyle Hoşcakalııın :) (Amanın yoksa yorum atmadan mı çıkcaktınızz :D)





0 yorum:

Yorum Gönder